Noul Mazda CX-5 a sosit în Constanta

Noul Mazda CX-5 a sosit în Constanta

A doua generaţie a popularului SUV Mazda CX-5, lansat pe piaţa europeană în Cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este disponibil şi în Constanta, la EXPOCAR - dealer autorizat Mazda. Preţul de pornire al noului model este de 22.490 de euro (preţ cu TVA inclus).

Noul CX-5 este disponibil, la fel ca și generația anterioară, în cinci niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution, Revolution Top în combinație cu motorizari pe benzină sau diesel și transmisie manuală sau automată. Noul model include în standard faruri LED cu spălător, pilot automat, banchetă spate cu spătar ajustabil, Asistent inteligent avansat de frânare în oraș (SCBS) și sistemul unic Mazda G-Vectoring Control, destinat îmbunătățirii comportamentului mașinii în viraje. În funcție de nivelul de echipare clienții vor beneficia de volan încălzit, parbriz degivrat în zona ștergâtoarelor, jante de aliaj de 19", sistem audio premium Bose® cu 10 difuzoare, ecran color tactil de 7”, centru de comandă HMI, pachet complet de lumini LED, precum şi smart key sau cameră video pentru marșarier și senzori parcare față-spate. În plus, varianta Revolution Top include numeroase elemente de confort și siguranță: scaune față reglabile electric și scaun șofer cu memorie, tapițerie din piele, scaune spate încălzite, pilot automat cu funcţie de oprire completă Stop&Go (doar pentru transmisie automată) şi head-up display color cu proiecţie pe parbriz.

Exteriorul îndrăzneț, care urmăreşte conceptul de “duritate rafinată” sporește personalitatea distinctă a noului CX-5, în timp ce recent dezvoltata culoare a caroseriei Roșu Soul Crystal întărește limbajul de design KODO – sufletul mișcării. Roșu Soul Crystal este o variantă optimizată a culorii Roșu Soul, oferind o transparență mai proaspătă și radiantă, cu 20 % mai multă saturație de culoare și cu 50% mai multă profunzime.

Modelul este disponibil cu mai multe variante de motorizare: benzină SKYACTIV-G de 2l, care livrează 165 CP în varianta cu tracțiune față, respectiv 160 CP cu tracțiune integrală, și un propulsor diesel SKYACTIV-D de 2.2l în două derivate, de 150 și 175 CP. Toate motoarele pot fi conectate la variante îmbunătățite ale transmisiilor SKYACTIV-MT și SKYACTIV-Drive, ambele cu șase trepte. CX-5 vine și cu o nouă generație a sistemului de tracțiune integrală i-ACTIV, care utilizează un nou tip de rulmenți pentru a optimiza performanțele. Modelul preia de la varianta curentă sistemul i-STOP, iar de la Mazda6 sistemul i-ELOOP, de captare a energie de frânare, ambele contribuind semnificativ la reducerea consumului.

Mazda CX-5 prezintă o gamă extinsă de sisteme îmbunățite din tehnologiile i-ACTIVESENSE. Alături de sistem alertă șofer (DAA), sistem monitorizare unghi mort (BSM), sistem de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA) și sistem de asistență la depășirea benzii de rulare (LAS), noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcția Stop and Go și faruri LED adaptive (ALH) cu posibilitatea de a controla cele 12 LED-uri, iar sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) și Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră și vizuală, sunt disponibile în premieră pe CX-5.

NOUL SUZUKI VITARA DISPONIBIL PRIN EXPOCAR

NOUL SUZUKI VITARA DISPONIBIL PRIN EXPOCAR

Vezi mai multe detalii

Suzuki Vitara, unul dintre cele mai iubite SUV-uri din România, a primit o serie de actualizări

Cu un preț competitiv pe piața românească, cu motoare de cilindree mică eficiente și un pachet de opțiuni oferite bine pus la punct, Vitara este una dintre alegerile apreciate de clientul român de SUV-uri din clasa mică.

Spoilerul față, grila, blocurile optice, luminile de zi și partea din spate sunt elementele care au suferit modificări și care aduc un plus personalității lui Suzuki Vitara.

Interiorul este acum mai atent finisat și propune un ecran color poziționat în mijlocul intrumentarului de bord, care oferă informații esențiale despre mașină. Sistemul multimedia este și el optimizat, la fel ca și gama de sisteme de asitență care a devenit mai bogată. Aceasta include acum: Dual Sensor Brake Support, Lane Departure Warning and Prevention, Traffic Sign Recognition, Blind Sport Monitor și Cross Traffic Alert.

Vitara renunța la motorul aspirat de 1,6 litri. Gama este compusă din două propulsoare pe benzină, ambele cu turbo, sub denumirea de BoosterJet. Propulsorul de 1,0 litri produce 112 CP, iar cel de 1,4 litri are o putere maximă de 140 CP. În acest moment nu este confirmată prezența unui motor diesel în gamă.

Sistemul de tracțiune integrală Allgrip este disponibil în continuare, acesta fiind unul dintre cele mai capabile din segment. Gama de culori are mai multe opțiuni, la fel ca și designul jantelor. Pentru detalii, vă așteptăm la showroom-ul Suzuki EXPOCAR.

Spațios și sportiv: noul Opel Insignia Sports Tourer

Spațios și sportiv: noul Opel Insignia Sports Tourer

Noul Opel Insignia Sports Tourer este într-o formă extraordinară. Acesta urmează exemplul sportiv al unui coupé de mari dimensiuni, este deosebit...

Masina anunui 2016 in Romania

Masina anunui 2016 in Romania

Noul Astra s-a impus categoric în preferințele a 10 din cei 14 membri ai juriului, care i-au acordat maximum de punctaj. Acestă situație a determinat plasarea noului Astra pe locul întâi, la 45 de puncte diferență de următorul model clasat și la 83 de locul trei.

“Titlul reprezintă o realizare importantă pentru Opel, demonstrând că două modele lansate consecutiv merită titlul de Mașina Anului în România”, spune Cristian Milea, Opel Romania Country Director. “După Corsa, noul Astra demonstrează nivelul de performanță la care producătorul se plasează în prezent și reușește din nou victoria Opel în această competiție. Atât deținerea titlului în prezent, cât și nivelul concurenței fac acestă reușită cu atât mai concludentă.”, a explicat acesta.

„Asociația Presei Auto din România va împlini anul viitor 20 de ani de existență. Îmi face plăcere să vă amintesc că avem și patru membri de onoare, somități ale presei auto europene și mondiale, care au apreciat că Mașina Anului în România este cel mai bun exemplu de concurs de acest tip din Europa Centrală și de Est. Este vorba de Hakan Matson, în prezent Președinte al European Car Of The Year - COTY, Ray Hutton, de asemenea fost președinte al aceleiași competiții, Haig Simonian, unul dintre senior editorii de la Financial Times, precum și legendarul Paul Frère, Primul Preşedinte din istoria COTY, considerat cel mai mare ziarist auto al tuturor timpurilor. Acești oameni sunt membri de onoare ai Asociației Presei Auto din România. Nu există o altă asociație auto națională în țările Europei Centrale și de Est care să poată vorbi de membri cu un asemnea prestigiu mondial. De aceea, noi credem că APAR-ul merită un respect aparte în lumea auto din România”, a precizat Dan Vardie, Preşedinte Fondator al Asociaţiei Presei Auto din România.

Pe lângă testarea mașinilor în condiții reale de drum, dotările tehnice și posibilitățile logistice ale Academiei Titi Aur au permis evaluarea modelelor finaliste pe cel mai complet și mai complex autodrom din România, într-o succesiune de exerciții care au inclus testul elanului, frânare pe denivelări, slalom, frânare de urgență la 100 km/h sau frânare pe suprafețe cu niveluri diferite de aderență. Noul Astra și-a demonstrat calitățile aduse de noua arhitectură și greutatea redusă: Astra vine echipat exclusiv cu propulsoare noi și este cu până la 200 kg mai ușor decât generația anterioară.

Reprezentând cea de-a 11-a generație de modele compacte Opel, Astra K aduce noutăți neașteptate pentru segmentul său în ceea ce privește elementele de siguranță și confort, demonstrând totodată avansul tehnologic al Opel. Surprizele în materie de dotări includ sistemul de iluminare inteligent cu matrice LED sau funcții precum încălzire și masaj pentru scaunul șoferului.

Noul Opel Astra îi urmează la titlu lui Opel Corsa, model care care a câștigat trofeul de Mașina Anului 2015 în România. Mai mult, noul Astra s-a numărat printre modelele finaliste la titlul european AUTOBEST, aflându-se în prezent pe lista celor șapte finaliste pentru Car of the Year 2016.

Sistemul său de iluminare și-a adjudecat deja premiul SAFETYBEST pentru tehnologia de siguranţă IntelliLux LED®, iar victoriile locale și europene ale noului Astra mai includ și titlurile de Volanul de Aur la categoria sa. Acesta a fost primit de cel mai nou model Opel atât în România, cât și la decernarea trofeului în Germania.

noul Suzuki Vitara a fost lansat la Salonul Auto de la Paris

noul Suzuki Vitara a fost lansat la Salonul Auto de la Paris

Vezi mai multe detalii

Suzuki Vitara, unul dintre cele mai iubite SUV-uri din România, a primit o serie de actualizări

Cu un preț competitiv pe piața românească, cu motoare de cilindree mică eficiente și un pachet de opțiuni oferite bine pus la punct, Vitara este una dintre alegerile apreciate de clientul român de SUV-uri din clasa mică.

Spoilerul față, grila, blocurile optice, luminile de zi și partea din spate sunt elementele care au suferit modificări și care aduc un plus personalității lui Suzuki Vitara.

Interiorul este acum mai atent finisat și propune un ecran color poziționat în mijlocul intrumentarului de bord, care oferă informații esențiale despre mașină. Sistemul multimedia este și el optimizat, la fel ca și gama de sisteme de asitență care a devenit mai bogată. Aceasta include acum: Dual Sensor Brake Support, Lane Departure Warning and Prevention, Traffic Sign Recognition, Blind Sport Monitor și Cross Traffic Alert.

Vitara renunța la motorul aspirat de 1,6 litri. Gama este compusă din două propulsoare pe benzină, ambele cu turbo, sub denumirea de BoosterJet. Propulsorul de 1,0 litri produce 112 CP, iar cel de 1,4 litri are o putere maximă de 140 CP. În acest moment nu este confirmată prezența unui motor diesel în gamă.

Sistemul de tracțiune integrală Allgrip este disponibil în continuare, acesta fiind unul dintre cele mai capabile din segment. Gama de culori are mai multe opțiuni, la fel ca și designul jantelor. Pentru detalii, vă așteptăm la showroom-ul Suzuki EXPOCAR.

Mazda - Vânzări peste aşteptări pentru Mazda în România

Mazda - Vânzări peste aşteptări pentru Mazda în România

Bucureşti, 9 ianuarie 2014 – Mazda a înregistrat o nouă performanţă, raportând o majorare semnificativă a vânzărilor în 2013 în România. Constructorul de automobile a comercializat 602 de unităţi, cu 38% mai multe comparativ cu 2012, aceasta fiind una dintre cele mari creşteri pe segmentul automobilelor de import.

Cel mai bine vândut model în 2013 a fost CX-5, cu 253 de unităţi, reprezentând o creştere de 53% comparativ cu 2012, în timp de noua Mazda3 a înregistrat o majorare de 33%, cu 182 de unităţi comercializate. Cea mai mare creştere în procente a fost raportată de noua Mazda6, cu o creştere de 257% (157 unităţi).

Performanţe similare au fost raportate pe toate pieţele importante din Europa, noua generaţie de modele premiate Mazda continuând să fie în frunte. Tehnologia SKYACTIV şi design-ul “KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale acestei noii generaţii de modele. Construite sub conceptul “Sustainable Zoom-Zoom”, automobilele combină design-ul unic şi economia impresionantă de combustibil cu o performanţă şi siguranţă excepţionale. Toate acestea alături de plăcerea de a conduce şi încrederea specifice Mazda.

“Noile modele Mazda au continuat să raporteze creşteri semnificative pe tot parcursul anului trecut, deşi piaţa automobilelor noi se confruntă în continuare cu dificultăţi. Clienţii au ales Mazda pentru tehnologiile avansate implementate, design-ul aparte, dar şi performanţele de excepţie”, a declarat Dragoş Grapinoiu, Marketing Manager Mazda România.

Noua Mazda3 a ajuns la EXPOCAR

Noua Mazda3 a ajuns la EXPOCAR

Noua Mazda3, este deja disponibilă pentru drive test în toate showroom-urile Mazda din România. Modelul de clasă compactă este primul din gama Mazda care introduce platforma MZD Connect, dezvoltând sistemul HMI (human machine interface) de comunicare între pasageri şi automobil. MZD Connect permite conectarea uşor şi în siguranţă a smartphone-ului.

MZD Connect completează funcţiile de navigaţie şi de afişare SMS ale modelelor Mazda6 şi Mazda CX-5 cu un nou set de opţiuni. Pasagerii unei Mazda3 pot beneficia de acces în timp real la servicii de infotainment prin intermediul aplicaţiei AhaTM şi al ecranului color tactil de 7” amplasat pe consola centrală. Aha este o platformă de tip cloud proiectată pentru utilizarea în maşină, care oferă acces la un conţinut variat, cu peste 30.000 de posturi radio, podcast-uri şi audio book-uri, precum şi posibilitatea de conectare la Facebook şi Twitter, alături de servicii asociate localizării utilizatorului. Aplicaţia se descară pe smartphone în versiunea specifică platformei software folosită, iar telefonul poate fi conectat la autovehicul prin Bluetooth sau USB.

MZD Connect este disponibilă pentru noua Mazda3 începând cu nivelul de echipare Challenge. Pe lângă opţiunile de conectivitate ale noului sistem şi ecranul color tactil de 7”, controlabil şi prin intermediul butonului rotativ de comandă HMI, ocupanţii noii Mazda3 Challenge vor avea la dispoziţie sistemul i-STOP, computer de bord, conectivitate Bluetooth cu comandă vocală, pilot automat, sistem audio şi conectivitate USB, comenzi audio pe volan, oglinzi electrice şi încălzite, geamuri electrice faţă-spate, climatizare automată bi-zonă, volan şi manete schimbător şi frână îmbrăcate în piele, buton de pornire pentru motor şi scaune cu sistem ISOFIX. La exterior modelul este echipat cu jante de aliaj de 16” şi cu proiectoare de ceaţă iar sistemele de siguranţă includ asistentul de frânare inteligent de oraş (SCBS), asistenţă la plecarea din rampă şi monitorizarea presiunii în pneuri, ABS, EBD, DSC (sistem de control al stabilitatii dinamice) şi 6 airbag-uri. În combinaţie cu motorizarea pe benzină G100 şi transmisia manuală cu şase trepte noua Mazda3 Challenge are un preţ de 16.690 euro, cu TVA inclus.

Noua Mazda3 poate fi comandată în două variante de caroserie Sport sau Sedan, cu trei motoare SKYACTIV pe benzină sau motorină. Motorizările pe benzină livrează 100, 120 şi 165 de CP, iar diesel-ul bi-turbo generează 150 CP. Noile motoare oferă niveluri de consum scăzute. Noua Mazda3 echipată cu motorul pe benzintă de 120 CP în varianta cu transmisie manuală cu şase rapoarte prezintă un consum combinat de 5,1 l/100km. Cel mai mic consum revine propulsorului diesel CD150 care obţine un consum combinat de 3,9l/100km în combinaţie cu transmisia manuală, respectând normele Euro 6. Trenurile de rulare includ în funcţie de preferinţe şi disponibilitate cutia SKYACTIV-AT, automată, sau SKYACTIV-MT, manuală, ambele cu 6 rapoarte.

Posesorii noii Mazda3 vor beneficia de garanţia extinsă de 3+2 ani sau 150.000 de km. Pentru cei care doresc finanţarea achiziţiei constructorul oferă programul Mazda Finance. Acesta include o dobândă de 4,9% pentru toată gama, perioadă contractuală între 12 - 60 luni, avans minim 25% şi DAE de la 8,0%, este supusă unor termene şi condiţii şi este valabilă până la 31.12.2013.

Mazda2 a fost ales Volanul de Aur şi în România

Mazda2 a fost ales Volanul de Aur şi în România

Bucureşti, 05 ianuarie 2015 . Noua Mazda2 a câştigat Volanul de Aur 2014 în România, pentru clasa mini şi mică. Clasamentul a fost stabilit exclusiv conform alegerilor cititorilor, care au avut ocazia să voteze automobilele preferate online. Cu peste 1.000 de voturi, noua Mazda2 a surclasat modele precum Opel Corsa, MINI, Toyota Aygo sau Peugeot 108. În urmă cu aproximativ două luni noua Mazda2 câştiga Volanul de Aur la nivel european.

Noua Mazda2, cel mai recent lansat model din gama constructorului japonez, introduce dotări în premieră pentru segmentul B şi va sosi în România în prima jumătate a anului 2015. Mazda2 oferă în premieră motorul diesel SKYACTIV-D de 1,5l cu un consum de doar 3,4 l/100km (ciclu combinat), prezentând în acelaşi timp şi noul sistem de conectivitate şi infotainment MZD Connect, care permite conectarea uşoară şi în siguranţă cu un smartphone, un interior mai spaţios şi sistemul i-stop în echiparea standard. Cel mai mic model Mazda este, totodată, primul care introduce farurile cu sistem de iluminare cu 4 lămpi LED.

Distincţia Volanul de Aur se acordă anual la nivel european şi naţional de către revista Auto Bild. În clasamentele finale pentru cele şase clase din România au fost înregistrate 22.000 de voturi.

SX4 S-Cross – Siguranţă confirmată cu maximul de 5 stele Euro NCAP

SX4 S-Cross – Siguranţă confirmată cu maximul de 5 stele Euro NCAP

Noul Suzuki SX4- S-Cross a fost cotat cu maximul de 5 stele în cadrul testelor de protecţie la impact desfăşurate de Euro NCAP

SX4 S-Cross a dovedit că oferă protecţie de cel mai înalt nivel în toate categoriile de impact în cadrul testelor Euro NCAP, autoritatea europeană în materie de siguranţă. Iar acest lucru se datorează şi conceptului Total Effective Control Technology (TECT), conform căruia inginerii Suzuki au proiectat noul crossover. TECT a permis reducerea maselor şi aigurarea unui grad optim de absorbţie a impactului pentru protejarea pasagerilor. Acest lucru s-a realizat prin utilizarea extinsă a oţelului cu grad de torsiune ridicat şi prin configurarea unor zone de deformare controlată, care pregătesc modelul SX4 S-Cross să ofere protecţie într-o varietate de scenarii reale.

Astfel, structura caroseriei a fost ramforsată în zonele cheie, în timp ce greutatea acesteia a fost menţinută la un nivel redus. Specificaţiile acestea sunt cruciale, deoarece ele constituie baza pe care se construieşte o maşină capabilă să ofere siguranţă la nivel de 5 stele Euro NCAP. Structura caroseriei, precum şi sistemele de ancorare a pasagerilor au fost dezvoltate pentru a întruni atât standardele actuale impuse de Euro NCAP, cât şi pe cele viitoare.

Rigiditatea crescută a caroseriei este fundamentală şi pentru manevrabilitatea şi confortul maşinii, iar un rol foarte important îl au punctele de prindere a suspensiilor, care oferă stabilitate sporită în timpul manevrelor. Aceasta este o caracteristică a tuturor modelelor Suzuki, la fel ca şi dotările de siguranţă.

La capitolul siguranţă activă, lista echipamentelor include sistemul electronic de control al stabilităţii (ESP), avertizoarele pentru montarea centurilor de siguranţă pentru scaunele frontale şi locurile de pe bancheta din spate şi un limitator de viteză, care nu permite depăşirea unei viteze fixate de şofer. Sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri, ABS-ul şi funcţia de asistare la frânare sunt specificaţii standard.

SX4 S-Cross se remarcă şi prin dotările de siguranţă pasivă de care dispune încă de la echiparea de bază: şapte airbag-uri (două frontale, unul pentru genunchii şoferului, două laterale pentru locurile faţă şi două laterale tip cortină pentru protecţia la nivelul capului), sistem ISOFIX de ancorare a scaunelor de copii şi indicator avertizare pentru prinderea centurilor locurilor din fata si spate, centuri de siguranţă cu limitator de forţă şi pretensionare. Scaunele şi tetierele au protejat capul şi gâtul pasagerilor în timpul testelor Euro NCAP în care maşina a suferit o coliziune din spate.
Nu în ultimul rând, SX4 S-Cross a obţinut un scor de top pentru clasa sa şi pentru protecţia pietonilor. Forma capotei şi a spoilerului frontal şi poziţionarea ştergătoarelor de parbriz s-au dovedit eficiente în amortizarea forţelor de impact resimţite de pieton.

Mai multe detalii despre noul crossover Suzuki SX4 S-Cross puteţi afla AICI .

Noua Mazda3 cu tehnologie SKYACTIV şi design KODO de la 14.990 euro (TVA inclus)

Noua Mazda3 cu tehnologie SKYACTIV şi design KODO de la 14.990 euro (TVA inclus)

Noua Mazda3, cel mai bine vândut model Mazda şi cel mai nou care adoptă linia de design Kodo şi tehnologiile SKYACTIV, va ajunge în showroom-urile din România spre sfârşitul lunii octombrie, fiind disponibilă la un preţ de pornire de 14.990 euro cu TVA inclus pentru motorizarea pe benzină de 100 CP. Mazda continuă trendul introdus anterior şi oferă versiunile sedan şi hatchback la acelaşi preţ.

Noua Mazda3 este diponibilă în 5 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution şi Revolution TOP. Versiunea Challenge are potenţialul necesar să devină preferata publicului, beneficiind de un pachet complex de dotări. Acesta include printre altele sistemul i-STOP, computer de bord, conectivitate Bluetooth cu comandă vocală, jante de aliaj de 16 inci, proiectoare de ceaţă, pilot automat, display color tactil de 7 inch, sistem audio şi conectivitate USB, comenzi audio pe volan, buton rotativ de comandă HMI, oglinzi electrice, geamuri electrice faţă-spate, climatizare automată bi-zonă, volan şi manete schimbător şi frână îmbrăcate în piele, buton de pornire pentru motor, scaune cu sistem ISOFIX, asistent de frânare inteligent de oraş (SCBS), sisteme de asistenţă la plecarea din rampă şi de monitorizare a presiunii în pneuri, ABS, EBD, DSC (sistem de control al stabilitatii dinamice) şi 6 airbag-uri. În combinaţie cu motorizarea pe benzină G100 şi transmisia manuală cu şase trepte noua Mazda3 Challenge are un preţ de 16.690 euro.

Următoarele niveluri de echipare permit progresiv dotarea noii Mazda3 cu: jante de aliaj de 18 inci, faruri Bi-Xenon, stopuri şi poziţii cu led, senzori de parcare faţă-spate, faruri adaptive, sistem audio BOSE cu 9 difuzoare, head-up display, scaune faţă încălzite, tapiterie din piele şi sistemele de siguranţă RVM, pentru monitorizarea părţii din spate, LDWS, de avertizare a depăşirii benzii de mers, SBS, de frânare inteligentă, HBCS, de control automat al fazei lungi sau MRCC, pilotul automat adaptiv. Sistemul de navigaţie integrat este optional incepand cu nivelul Challenge.

Noua Mazda3 poate fi comandată cu unul dintre cele trei motoare SKYACTIV disponibile pe benzină sau motorină în patru trepte de putere: benzină G100 de 1,5l, G120 şi G165 de 2l respectiv diesel bi-turbo CD150 de 2,2l. Acestea pot fi cuplate în funcţie de preferinţe şi disponibilitate la cutia SKYACTIV-AT, automată, sau SKYACTIV-MT, manuală, cu 6 rapoarte.

S-Cross: Noul concept crossover de la Suzuki pentru clasa compact

S-Cross: Noul concept crossover de la Suzuki pentru clasa compact

Un crossover inteligent, pentru mai multă libertate în viaţa cotidiană

Unul dintre momentele principale ale Salonului Auto Internaţional de la Paris 2012 l-a reprezentat premiera lui S-Cross – un concept care prefigurează viitoarea generaţie a modelului crossover de clasă compactă produs de Suzuki. Noul crossover va fi primul dintr-un program ambiţios pentru lansarea anuală de modele destinate pieţei europene pe care Suzuki îl va demara în 2013.

Strategia Suzuki pentru viitoarele modele

Suzuki a câştigat o reputaţie pentru producerea de maşini care fac viaţa de zi cu zi mai incitantă. Aceste maşini reflectă strategia mărcii, care este exprimată în sloganul companiei “Way of Life!” (Stil de Viaţă). Suzuki s-a concentrat mereu asupra conceperii de modele – precum Alto – care sunt caracterizate de faptul că lasă amprente ecologice cât mai mici şi necesită costuri de utilizare reduse mulţumită nivelului excepţional de mic de carburant consumat şi de emisii CO2 produse. Acum compania are în plan lansarea de modele care vor oferi cele mai bune performanţe din segmentul lor în materie de protecţie a mediului. Versiunea de producţie a conceptului S-Cross va fi unul dintre crossover-ele de clasă compactă cu cele mai mici emisii de CO2.

Pionier în domeniul crossover

De la lansarea modelului Jimny (iniţial denumită seria LJ) în 1970, Suzuki şi-a extins gama de vehicule off-road pentru a include modele precum Vitara şi Grand Vitara; compania a câştigat reputaţia de pionier al vehiculelor sport utilitare (SUV) compacte. Între timp, Suzuki a acumulat experienţa excepţională în dezvoltarea de autoturisme de pasageri compacte. Iar din a doua jumătate a anilor ’80 compania şi-a rafinat tehnologiile de performanţă prin implicarea în competiţiile motorizate. În 2006 Suzuki a reunit tehnologiile sale avansate în forma modelului crossover sport SX4 – un vehicul care oferă un şofat relaxat în oraş şi performanţe ridicate pe zapadă sau teren accidentat. Suzuki a creat cu SX4 categoria crossover în Europa şi a susţinut creşterea acesteia. Suzuki este pionier în segmentul crossover.

Un crossover inteligent, pentru mai multă libertate în viaţa cotidiană

Noul model prefigurat de S-Cross va marca pentru Suzuki intrarea la scară mare în segmentul crossover compact. Specificaţiile şi funcţiile noului model vor fi proiectate în principal pentru confort. Totodată, va oferi un grad înalt de utilitate dispunând de unul dintre cele mai mari portbagaje ale unei maşini crossover de clasă compactă.
În plus, Suzuki se va asigura că noul crossover moşteneşte manevrabilitatea pe şosea şi performanţele excelente de la Swift, SX4 şi Kizashi. Suzuki va adopta şi sisteme care reprezintă o evoluţie în materie de performanţă off-road, domeniu care este parte integrantă din istoria sa.
Noul model va oferi capacităţi de rulare care permit la fel de bine un şofat relaxat şi economic, un şofat sportiv sau chiar abordarea fără dificultate a unor trasee cu zăpadă. Va maximiza bucuria îndeplinirii atât a sarcinilor zilnice, precum drumurile până la serviciu sau transportarea copiilor la şcoală, cât şi plăcerea călătoriilor mai lungi în weekend; pe scurt, va permite oamenilor să profite cât mai mult de stilul de viaţă urban. Va fi întruchipată perfect viziunea Suzuki despre un crossover inteligent menit pentru mai multă libertate în viaţa de zi cu zi.
Noul crossover se va alătura lui Alto, Splash, Swift, SX4, Kizashi, Jimny şi Grand Vitara într-o gamă care deja adresează turisme şi SUV-uri pentru clasele mini, mică şi compactă. Suzuki va continua să-şi extindă gama, pentru a întâmpina un spectru mai mare de necesităţi ale utilizatorilor.

Designul S-Cross

Emoţia este exprimată de linii dinamice care traversează lateralul maşinii de la spoilerul faţă la partea din spate, de detalii placate cu crom şi decupate adânc în caroserie, precum cele de sub luminile de ceaţă cu tehnologie LED din spoilerul faţă, şi farurile şi stopurile LED cu design organic care aminteşte de muşchii unui animal.
Calitatea este ilustrată de o grilă frontală perforată şi construită din crom negru şi crom cu suprafaţă mătăsoasă şi de către şinele de ancorare de pe plafon, care se retrag la nivelul plafonului când nu sunt folosite.
Aerodinamica este reprezentată de linia plafonului care coboară spre partea din spate şi de contururile line de pe lateralele spoilerelor şi de la baza portierelor. Forma caroseriei ajută maşina să respecte cerinţe din ce în ce mai stringente în materie de consum de combustibil.
Robusteţea crossover-ului este subliniată de scutul frontal, aripile evazate pronunţat, bandourile de protecţie şi jantele cromate de 20 de inci.

Culoarea caroseriei

Culoarea Crystal Green Metallic, special creată pentru caroseria acestui concept, are intensitatea şi strălucirea care induc impresia de dinamism în mintea privitorilor. Imaginea pe care o evocă este de “natură în oraş şi oraş în natură”.

Mazda CX-5 recunoscut în Germania şi premiat în Marea Britanie pentru consumul redus

Mazda CX-5 recunoscut în Germania şi premiat în Marea Britanie pentru consumul redus

Mazda CX-5 recunoscut în Germania şi premiat în Marea Britanie pentru consumul redus

Bucureşti, 7 noiembrie 2012 – ADAC, clubul german cunoscut pentru expertiza sa în domeniu, a confirmat recent eficienţa motorizării pe benzină Mazda CX-5 în cadrul unui test de consum şi de emisii efectuat în luna octombrie. Mazda CX-5 echipată cu motorul Skyactiv-G de 2l pe benzină a obţinut 75 de puncte şi patru stele, poziţionându-se în apropierea rezultatului motorizării Skyactiv-D de 2.2l diesel, care a înregistrat 77 de puncte şi patru stele în testul realizat în această vară.

Germanii de la ADAC au  testat Mazda CX-5 folosind normele New European Driving Cycle (NEDC), dar au descoperit că rezultatele de consum şi de emisii obţinute pot fi armonizate şi cu cerinţele Worldwide Light vehicles Test Procedures (WLTP), precum şi cu testul de autostradă ADAC. În cadrul NEDC Mazda CX-5 a înregistrat un consum mediu de 5,62l, cu aproape 0,4l sub consumul omologat al motorizării pe benzină, iar în timpul testului WLTP a obţinut un consum de 5,84l.

Testul ADAC este doar unul dintre mai multe de acest gen care au confirmat, eficienţa motorizărilor SUV-ului crossover CX-5. În luna septembrie publicaţia britanică What Car? a desemnat Mazda CX-5 Top SUV în cadrul premiilor Green Awards 2012. Modelul, echipat cu motorul diesel de 2.2l şi 150 CP a obţinut un consum de 4,9 l/100 km în cadrul testelor pe şosea, clasându-se în faţa unor rivali precum BMW X3 sau Nissan Qashqai. Modelele au fost supuse la patru teste, masurându-se emisiile de CO2, de NOx, de particule (suspended particulate matter) şi consumul mediu.

Opel Astra şi Zafira Tourer - cele mai înalte standarde de siguranţă

Opel Astra şi Zafira Tourer - cele mai înalte standarde de siguranţă

Opel Astra si Zafira Tourer - cele mai inalte standarde de siguranță

Rüsselsheim/Bruxelles. Noile modele de autovehicule Opel au primit punctaje maxime din partea organizaţiei independente a consumatorilor Euro-NCAP (European New Car Assessment Programme). Experţii în testele de impact au acordat modelelor Opel GTC Astra şi Zafira Tourer cinci stele pentru siguranţă şi prevenirea accidentelor.

„Siguranţa pasagerilor a fost întotdeauna o prioritate pentru compania Opel”, declară Rita Forst, Vicepreşedinte GME Engineering. „Suntem mândri de cele cinci stele care ne-au fost acordate şi foarte încântaţi de faptul că modelele Zafira Tourer şi GTC Astra nu numai că îndeplinesc standardele de siguranţă, ci le și depăşesc.” Ambele autovehicule au obţinut rezultate excelente la toate categoriile de teste (siguranţa pasagerilor pentru adulţi şi copii, precum şi siguranţa pietonilor şi sisteme de asistare a şoferului). Rezultatele au fost făcute publice de către Euro-NCAP la aproximativ două luni după ce modelul electric Opel Ampera a primit de asemenea cinci stele din partea organizaţiei.

Atât modelul Zafira Tourer, cât şi GTC Astra s-au comportat excelent la testele de impact, având un grad foarte înalt de stabilitate a caroseriei. Habitaclul şi elementele de siguranţă ale celor două autovehicule au fost proiectate astfel încât riscul de rănire să fie minimizat, de exemplu, riscul de rănire a genunchilor la contactul cu panoul de instrumente. Nivelul de protecţie pe care îl oferă centurile de siguranţă pentru copii a fost apreciat ca fiind excelent în cazul ambelor autovehicule.

Consorţiul Euro-NCAP (European New Car Assessment Programme), cu sediul la Bruxelles, este format din reprezentanţi ai ministerelor de transport din ţările membre ale Uniunii Europene, ai asociaţiilor automobilistice, firmelor de asigurări şi ai grupărilor de lobby ale consumatorilor. Standardele stricte de testare ale organizaţiei sunt mai ridicate decât cerinţele minime impuse de legislaţia Uniunii Europene. De aceea, ele sunt recunoscute la nivel internațional ca fiind repere.

Euro-NCAP a creat un test standardizat care evaluează riscul de rănire pentru pasageri şi pietoni, în diferite situaţii de impact. Sunt utilizate manechine pentru a simula efectele impactului asupra diferitelor părți ale corpului uman. Simulările de accident includ teste de impact frontal şi lateral cu alte autovehicule şi obiecte fixe.

Noul model Zafira Tourer stabileşte noi standarde de flexibilitate şi atmosferă interioară în segmentul monovolumelor, datorită sistemului Flex7 de dispunere a scaunelor, complet reproiectat. „Lounge-ul pe roţi” al companiei Opel este primul în clasa sa în ceea ce priveşte consumul redus de carburant şi sistemele de asistare a şoferului.

Aspectul şi manevrabilitatea dinamică ale noului model GTC Astra sunt elemente distincte în segmentul autovehiculelor compacte Opel. Coupé-ul atrage mai ales clienţii care apreciază senzaţia oferită de design şi puntea faţă optimizată, echipată cu suspensia HiPerStrut (High Performance Strut).
Săptamâna Porţilor Deschise la EXPOCAR!

Săptamâna Porţilor Deschise la EXPOCAR!

Sãptãmâna 22-27 Octombrie marcheazã lansarea oficialã a celui mai nou membru al familiei Astra: Opel Astra Sedan. Vino la cel mai apropiat showroom Opel - EXPOCAR, testeazã-l şi poti câştiga una din cele 3 excursii VIP in Austria pentru tine şi familia ta.

De asemenea îţi oferim şansa de a câştiga 10 premii Samsonite. Tot ce trebuie să faci e sã vii în perioada 22-27 Octombrie la dealer-ul tău EXPOCAR, sã faci o poza cu tricoul Opel apoi sã uploadezi poza pe pagina de Facebook Opel Romania. Nimic mai simplu.

Noul Sedan te aşteaptă la EXPOCAR!

Noua Mazda6 la Salonul Auto de la Paris 2012

Noua Mazda6 la Salonul Auto de la Paris 2012

Mazda expune în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris versiunea combi a noii Mazda6, cel mai nou model de generaţie viitoare al constructorului nipon. Alături de aceasta va fi expusă şi varianta sedan, ambele modele fiind echipate cu noile tehnologii SKYACTIV Şi i-ACTIVSENSE.

Noua Mazda6 este, de asemenea, al doilea model care integrează noua linie de design KODO, sufletul mişcării. La exterior elementele definitorii sunt grila în 5 puncte, specifică Mazda, aripile frontale proeminente şi alura joasă a caroseriei care ilustrează energia latentă. Aerul sportiv este accentuat de designul cabinei, ai cărei montanţi faţă au fost deplasaţi în spate rezultând un design asemănător unui coupe, şi de jantele de aliaj de 17 sau 19 inci.

Interiorul combină eleganăa şi sportivitatea, prin intermediul cockpitului orientat spre şofer, cu dispunerea intuitivă a comenzilor şi prin materialele de calitate folosite la nivelul consolei centrale şi al elementelor utilizate des de pasageri. Confortul este un alt atribut definitoriu al interiorului. Ampatamentul de 2.830 mm, unul dintre cele mai mari din segment, a permis obţinerea unuia dintre cele mai mari spaţii din clasă pentru pasagerii din spate. Ocupanţii habitaclului vor avea la dispoziţie şi o listă lungă de echipamente de infotainment care poate include opţional un ecran tactil de 5,8 inci, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigaţie cu tehnologie TomTom, commanderul de pe consola mediană şi conectivitate iPod®, USB şi Bluetooth®.

Suzuki S-Cross: Conceptul crossover de clasa C lansat la Salonul Auto de la Paris 2012

Suzuki S-Cross: Conceptul crossover de clasa C lansat la Salonul Auto de la Paris 2012

Conceptul crossover Suzuki S-Cross întruchipează o tematică de proiectare "Emoţie x Calitate x Aerodinamică", ce se caracterizează prin linii distincte şi dinamice, începând de pe faţa barei de protecţie către portierele maşinii şi continuând pe partea din spate a modelului. Elementele de design sugerează stabilitate şi soliditate şi ajută la construirea unui aspect de crossover de vârf.
Informaţii detaliate despre S-Cross şi cu privire la activităţile Suzuki pot fi obţinute la Conferinţa de Presă Suzuki, programată pentru 7.30, pe 27 septembrie în Sala 5.2 - Culoar B - Stand 509.
Suzuki va prezenta, de asemenea modelele Alto, Splash, Swift, Swift Sport, SX4, Jimny şi Grand Vitara.
Salonul Auto Paris 2012 va fi deschis presei pe 27 şi 28 septembrie şi apoi publicului general în perioada 29 septembrie + 14 octombrie.

Noua Mazda6 prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Moscova 2012

Noua Mazda6 prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Moscova 2012

Mazda prezintă în premieră mondială la Salonul Auto de la Moscova noua Mazda6, cel mai nou model al constructorului, care încorporează atît linia de design Kodo, cât şi tehnologiile revoluţionare SKYACTIV, care şi-au demonstrat eficienţa în echiparea suv-ului CX-5.

Design-ul noii Mazda6, prezintă toate atributele filosofiei Kodo, care face trimitere la surprinderea tensiunii energiei latente, pentru a simula mişcarea chiar şi atunci când maşina staţionează. Din toate unghiurile exteriorul noii Mazda6 inspiră eleganţă şi o dinamică pronunţată, iar partea frontală integrează LED-uri, pentru prima dată la un automobil Mazda. în interior cockpit-ul este orientat spre şofer, aşa cum deja Mazda a obiţnuit publicul iar materialele sunt plăcute la atingere şi de calitate. Dimensiunile maşinii, care posedă un ampatament de 2830 de mm, asigură un spaţiu interior generos, mai mare decât în cazul generaţiei anterioare, iar jantele de 19 inci armonizează linia exterioară. Pachetul de dotări include un display color cu ecran tactil şi centrul de comandă HMI (Human Machine Interface), în cadrul căruia funcţiile multimedia sunt controlate prin intermediul unui buton rotativ poziţionat între scaunele din faţă.

Tehnologiile din echiparea noii Mazda6 vor ieşi în prim-plan şi în ceea ce priveşte performanţele de mediu şi de siguranţă. Noua Mazda6 este primul model care introduce sistemul de frânare regenerativă “i-Eloop”, unic pentru autovehicule prin utilizarea unui capacitor şi cu un rol semnificativ în economia de carburant. Consumul de combustibil este redus şi de sistemul “i-stop”, precum şi de tehnologia “single-nanotechnology” folosită pentru tratarea noxelor.

Sistemele de siguranţă activă Mazda care vor echipa opţional noua limuzină includ controlul fazei lungi (HBC), asistenţa la plecare din rampă (HLA), sistemul de semnalizare a frânării bruşte (ESS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM), sistemul de avertizare la depăşirea neprevăzută a liniilor de delimitare a sensului de mers (LDWS) precum şi asistentul inteligent de oraş (SCBS) care frânează automat la viteze sub 30 de km/h dacă sesizează un posibil impact.

Versiunea şi specificaţiile Mazda6 prezentată la Salonul Auto de la Moscova sunt destinate pieţei din Rusia. Specificaţiile pentru Europa vor diferi, acestea urmând să fie comunicate ulterior.